صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
با ما همراه باشید با خبرهایی از دنیا تکنولوژی
Farid dadashi چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:,

چاپگر جدید دل که نام "Dell Wasabi PZ310" را به آن اختصاص داده اند، می تواند اطلاعات، یعنی تصاویر را از گوشی موبایل به صورت بلوتوث دریافت کرده و با کیفیت بسیار بالا و در زمان کوتاه یک دقیقه ای به چاپ برساند. این چاپگر در سه رنگ سیاه و سفید، آبی و صورتی ساخته شده است و با قیمت ۹۹ دلار عرضه می شود. البته بعد از مدتی این قیمت به ۱۴۹ دلار تغییر خواهد یافت.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اوبونتو یکی از محبوب ترین توزیع های لینوکس به شمار می آید و همین الان هم بعضی ها آن را روی تبلت و حتی تلفن هوشمند شان نصب می کنند. اما به هر حال نسخه فعلی یک نسخه دسکتاپ است و برای صفحه های لمسی طراحی نشده است.
از سال گذشته شایعاتی وجود داشت که این توزیع محبوب لینوکس قصد دارد به سوی تلفن های هوشمند و تبلت ها هم حرکت کند تا اینکه سرانجام این شرکت رسما اعلام کرده که می خواهد از نسخه معمول اش برای کامپیوترهای شخصی خارج شود و مرزهای جدیدی را ببیند.
آنها می گوید هم اکنون به نظر زمان مناسبی می آید که ما به سوی تبلت ها، تلفن های هوشمند و تلویزیون ها حرکت کنیم. هر چند فعلا محصولی برای ارایه وجود ندارد اما آنها می گوید که امیدوارند تا زمان ارایه نسخه 14.04 اوبونتو در سال 2014 این لینوکس وارد تلفن های هوشمند هم بشود.
بنابراین می توانید امیدوار باشید که نسخه های اولیه و آزمایشی را خیلی زودتر در اینترنت پیدا کنید. انگار اندروید در حال پیدا کردن یک برادر جدید است.

Farid dadashi سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,

می توانید پردازشگر FX-8150 شرکت ای ام دی را سریع ترین پردازشگر جهان بنامید. چرا که یک فرد به نام اندر یانگ از این شرکت موفق شده آن را تا سرعت 8.46 GHz اورکلاک کند.

جالب اینجا است که او این کار را به تنهایی بدون کمک هیچ تیم یا پشتیبانی مالی انجام داده است. اورکلاک با ۲ گیگ رم و روی یک مادربورد ایسوس Crosshair V Formula صورت گرفته و او برای این کار بقیه هسته های پردازشگر را از کار انداخته است چرا که در این صورت باعث ذوب شدن سی پی یو میشده!

با این اورکلاک در حال حاضر رکورد سریع ترین پردازشگر جهان در اختیار AMD و مدل FX-8150 است. هر چند با رقابتی که در اینجا وجود دارد حتی چند ماه و هفته هم نمی توان به پایدار بودن این رکورد امیدوار بود.

Farid dadashi شنبه 7 آبان 1390برچسب:,

مگ ویتمن مدیرعامل اچ پی سرانجام تایید کرده که این شرکت مشغول ساخت تبلتی بر پایه ویندوز 8 مایکروسافت است و گفته این تبلت سال آینده وارد بازار خواهد شد. به گفته مدیرعامل جدید اچ پی، یکی از مشاهدات من این است که این شرکت تلاش می کند کارهای زیادی انجام بدهد و من معتقدم که ما باید تعدادی کوچک از کارها را واقعا خوب انجام بدهیم.
صحبت های خانم ویتمن در پاسخ به شایعاتی مبنی بر ساخت تبلت های ویندوز 8 توسط اچ پی و شرکت دل مطرح شده است. و همین شایعات می گویند که این تبلت ها در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۲ وارد بازار خواهند شد.
اگر از طرفداران مایکروسافت و ویندوز 8 هستید. کم کم زمان بندی برای ورود تبلت ها با این سیستم عامل در حال مشخص شدن است. می توانید از حالا خودتان را آماده کنید چرا که به نظر می رسد کمتر از یک سال دیگر شاهد ورود ویندوز 8 و تبلت هایش به بازار خواهیم بود.
اگر تبلت بخواهید تا آن زمان صبر می کنید یا اندروید و آی او اس را ترجیح می دهید؟

Farid dadashi جمعه 6 آبان 1390برچسب:,

ارسال تصاویر تمام اچ دی به صورت بی سیم از روی لپ تاپ روی تلویزیون خانه چیزی است که هنوز در دسترس هر کسی نیست. اما با داشتن این ست StreamHD می توانید با صرف ۱۳۰ دلار این امکان را داشته باشید.
با خرید آن یک قطعه یو اس بی به لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی شما متصل می شود و در طرف دیگر یک گیرنده است که خروجی HDMI دارد و به تلویزیون متصل می شود. حالا همه چیز آماده پخش مستقیم ویدیو از روی کامپیوتر روی تلویزیون خانگی است بدون هیچ گونه سیم کشی اضافه ای.
در حال حاضر این تقریبا ارزان ترین روش برای انتقال بی سیم تصاویر با کیفیت 1080p به تلویزیون به حساب می آید و Warpia شرکت سازنده می گوید برد آن تا ۹ متر می رسد.
اگر فیلم زیاد نگاه می کنید یا یک کامپیوتر رومیزی مخصوص دانلود و نگهداری فیلم ها در اتاق کنار تلویزیون دارید، شاید این یک راه حل عالی برای پخش فیلم هایتان باشد.

Farid dadashi جمعه 6 آبان 1390برچسب:,

شرکت اچ پی این روزها زیاد خوشحال نبوده است. با اینکه این شرکت بزرگترین فروشنده کامپیوترهای شخصی در جهان به حساب می آید اخیرا با سقوط بزرگی در سهام اش مواجه بوده و حتی تصمیم گرفته بود برای حل بحران اش بخش تولید کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ اش را مجزا کرده و در قالب یک شرکت دیگر در بیاورد.



ادامه مطلب...

اینترنت روز به روز نقش مهمتری را در پیشرفت جوامع بشری بازی می کند و به همین علت در حال حاضر دسترسی ارزان و سریع یکی از عوامل موثر در پیشرفت هر جامعه به حساب می آید. این موضوع سبب شده که سازمان ملل هم برنامه ریزی های ویژه ای برای افزایش سطح دسترسی مردم دنیا به اینترنت داشته باشد...



ادامه مطلب...
Farid dadashi سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,

انگیزه‌ی اصلی که سبب شد به نگارش این موضوع بپردازم٬ خواندن مطلب 1 پزشک در رابطه با نحوه خرید کتاب الکترونیکی از فروشگاه کیندل آمازون در ایران بود. از آن مطلب و نظرهایی که نوشته شده است مشخص است که در این بازار بی رونق کتاب خوانی٬ هنوز هم هستند افرادی که مشتاق خواندن کتاب‌های الکترونیک بر روی پی‌سی یا گجت‌های خود هستند.

 

kindle-ereader

از آنجا که خرید گیفت کارت کیندل برای کاربران ایرانی خیلی بیشتر از مقدار واقعی آن هزینه در بر داشته و از طرفی ممکن است هر کاربری توانایی خرید آنرا نداشته باشد٬ در این پست تصمیم گرفتم شما را با مجموعه بزرگی از کتاب‌های فروشگاه کیندل آشنا کنم که می‌توانید به صورت رایگان برای کتاب‌خوان کیندل خود بارگیری نمایید. این مجموعه شامل 15748 کتاب در موضوعات مختلف است که نسخه کیندل آن به طور رایگان عرضه شده است. توجه داشته باشید که برای دریافت کتاب‌ها باید یک حساب کاربری در آمازون داشته باشید. پس از دریافت هر کتاب٬ می‌توانید از طریق کتاب‌خوان کیندل یا برنامه کیندلی که بر روی ویندوز یا iOS یا مکینتاش خودنصب نموده‌اید دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به این مجموعه جالب و رایگان اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت رایگان نرم افزار کتاب خوان کیندل برای پی‌سی از لینک مستقیم اینجا را کلیک کنید.

Farid dadashi سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,





www.iranvij-group.com | گروه اینترنتی ايران ويج ‌



برای دیدن ادمه عکس به ادامه مطلب برید...








ادامه مطلب...
Farid dadashi سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,

 

www.iranvij-group.com | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

در کودکی یکی از تفریحات نسبتا سالم این بود که با کمک نور آفتاب و زره بین کاغذ را می سوزاندیم ، اما امروز از همین بازی کودکانه ایده ای جالب و کاربردی خلق شده است که دوستار جیب شما و محیط زیست است .

در این پرینتر هیچ گونه جوهر و کارتریج ( cartridge ) استفاده نمی شود و فقط از انرژی خورشیدی برای چاپ روی کاغذ استفاده می شود و هزینه چاپ بسیار پائین است .

 



ادامه مطلب...

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد