صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
با ما همراه باشید با خبرهایی از دنیا تکنولوژی
Farid dadashi سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,

درست است که گوگل خیلی دیر به بازار مرورگرها وارد شد اما رشد باورنکردنی‌ای در این زمینه داشت. گوگل با عرضه مرورگر گوگل کروم خود علاوه بر اینکه جنگ خود با مایکروسافت را به این حوزه هم کشاند قصد گرفتن سهم بیشتری در بازار مرورگرها را داشت. تیم حرفه ای توسعه دهنده ، رعایت استانداردهای وب و پشتیبانی و به روز رسانی سریع کروم باعث شد تا راهی را که موزیلا با فایرفاکس خود در مدتی طولانی پیمود سریع‌تر بپیماید.بنا بر گزارش eweek سهم گوگل از مرورگرهای مورد استفاده کاربران اینترنتی به رقم دویست میلیون رسیده است که این روند رو به جلو با شتابی فزاینده ادامه دارد.

www.iranvij-group.com | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

 


هنوز سه سال از عمر مرورگر google chrome نمی‌گذرد که لری پیج سهم ۲۰۰ میلیونی گوگل را در میان سایر مرورگر ها عنوان می‌کند. رشد این مرورگر کماکان رو به جلو است بطوریکه در ماه دسامبر سال ۲۰۱۰ سهم آن در میان سایر رقبا ۱۲۰ میلیون بود و این مقدار در ماه می سال جاری میلادی ( ۲۰۱۱ ) به ۱۶۰ میلیون رسید و در عرض چند ماه از مرز دویست میلیون گذشت.در میان مرورگرها اینترنت اکسپلورر بدلیل پیش فرض بودن در ویندوز هنوز رتبه اول مرورگرها را از آن خود کرده است هرچند سهم زیادی را نسبت به قبل به سایر رقبا واگذار نموده است.فایرفاکس در رتبه دوم قرار دارد و کروم سهمی ۱۵ درصدی در بین سایر رقبا دارد و سافاری و اپرا در مکان‌های بعدی قرار دارند. طبق گزارش eweek گوگل کروم توانسته است در برخی کشورها مانند انگلیس از فایرفاکس پیشی گرفته و رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.


 

Farid dadashi سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,



www.iranvij-group.com | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

 

با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.

 برای دانلود

 نرم افزار BlueStacks App Playerبه وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

در حال حاضر این نرم افزار تنها برروی سیستم عامل ویندوز کار می کند اما تولید کننده آن اعلام کرده که در حال ساخت نسخه Mac OS X آن است و به زودی امکان اجرای نرم افزارهای اندرویدی برروی سیستم عامل اپل نیز میسر خواهد شد.

 

نرم افزار مجانی App Player امکان اجرای نرم افزارهای Android را برروی ویندوز فراهم می کند. این نرم افزار که توسط BlueStacks تولید شده، قادر است نرم افزارهای اندرویدی را برروی کامپیوتر و تبلت های ویندوزی اجرا کند. App Player، نرم افزار های تبلت و تلفن های اندرویدی را درحالت تمام صفحه و یا در سایز پنجره و بدون هیچ گونه تغییری در نرم افزار اجرا می کند.

Farid dadashi سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,



www.iranvij-group.com | گروه اینترنتی ايران ويج ‌


مایکروسافت اخیرا دستگاهی تولید کرده که شکل ظاهری مشابه کینکت دارد. این دستگاه که OmniaTouch نام دارد و روی شونه کاربر نصب می شود، هر سطحی از میز گرفته تا پوست دست را به صفحه لمسی تبدیل می کند. در واقع این دستگاه با استفاده از نور، شکل گرافیکی صفحه لمسی را روی سطح مورد نظر شما نمایش می دهد و شما می توانید این نور را لمس کنید تا دستور خود را به دستگاه OmniaTouch ارسال کنید. در ادامه نحوه عملکرد OmniaTouch را بررسی می کنیم.

محصولات جدید مایکروسافت، همواره هیجان انگیز خلاقانه و مبتکرانه بوده و هستند.

این بار نیز این کمپانی بر روی محصول جدیدی که ظاهری مشابه Kinect دارد، تمرکز کرده است. این محصول که OmniaTouch نام دارد قادر است حرکت دست و لمس قسمت های مختلف را درک کند.

زمانی که OmniaTouch قسمتی از سطح را با استفاده از نور پروژکتور، روشن می کند شما می توانید آن را لمس کنید و دستورات لازم را به این وسیله به دستگاه مورد نظر ارسال کنید.

Omniatouch روی شانه کاربر نصب می شود و با استفاده از پروژکتو نور لازمه را بر روی هر سطحی منتقل می کند. این دستگاه قادر است تماس دست با سطح مورد نظر را تشخیص دهد.

ویدئویی که در ادامه موجود است و مشاهده آن را به شما توصیه می کنیم، عملکرد این دستگاه را نمایش می دهد.

تصور کنید ورود این محصول به بازار و ارسال دستورات از طریق لمس نور، می تواند فوق العاده شگفت انگیز باشد. خصوصا در دنیای بازی های سه بعدی این ویژگی بسیار کاربردی است.

به نظر شما با استفاده از این دستگاه چه قابلیت هایی به دنیای بازی و یا دنیای واقعی اضافه می شود.

 



www.iranvij-group.com | گروه اینترنتی ايران ويج ‌


گزارش ها حاکی از آن است که گوگل فضای اداری خود را با خرید یک مجتمع اداری با نمای زیبای کوهستانی و با پرداخت هزینه 100 میلیون دلار افزایش داده است. رشد گوگل و توسعه سرویس های مختلف این شرکت منجر به جذب نیروهای انسانی بیشتر و نیاز به فضای بزرگ تر شده است. دفتر جدید غول اینترنتی دنیا بیش از 22 هزار متر مربع مساحت دارد و در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است.


سخنگوی گوگل موضوع خرید دفتر جدید که به "Landmark at Shoreline" معروف است را تایید کرد. معاون مدیرعامل در زمینه خدمات املاک و مستغلات و محل کار گوگل، در این رابطه گفت: "از آنجای که ما استخدام نیروهای جدید را ادامه می دهیم این موضوع بسیار مهم است که محل کار مناسبی را برای کارمندان جدید پیدا کنیم. Landmark در مکان استراتژیک و نزدیک به دفتر اصلی ما واقع شده است و ما قصد داریم این مکان را با دفتر اصلی گوگل ترکیب کنیم."

مجتمع جدید اداری گوگل فضای کافی برای 960 کارمند جدید را دارد. اما سخنگوی گوگل در مورد تعداد کارمندانی که قرار است در این دفتر شروع به کار کنند صحبتی نکرده است.


Farid dadashi دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:,
 
هنگام دانلود نرم افزار توسط کاربران از وب سایت های تصادفی ارائه کننده نرم افزارهای رایگان آندروییدی، ویروس ها و بدافزارها به راحتی به این گوشی های هوشمند منتقل میشوند.
 
 

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز، امنیت یکی از عمده نگرانی های افرادیست که زمانی را بدون توجه به عملکرد برنامه‌های نرم افزاری در اینترنت سپری می کند، تلفن های هوشمند مبتنی بر آندروید هم از این قاعده مستثنی نیستند. هنگام دانلود نرم افزار توسط کاربران از وب سایت های تصادفی ارائه کننده نرم افزارهای رایگان آندروییدی، ویروس ها و بدافزارها به راحتی به این گوشی های هوشمند منتقل میشوند. برخی مواقع حمله ویروس ها و بدافزارها باعث به خطر افتادن اطلاعات خصوصی و اعتبار مالی کاربران می شود....



ادامه مطلب...
Farid dadashi یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,


 


 

1976 - Apple I

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون


ادامه مطلب...
Farid dadashi شنبه 30 مهر 1390برچسب:,

اگر یک کاربر سیستم عامل مک باشید و دنبال یک لپ تاپ باریک با طراحی فوق العاده زیبا و سبک بگردید تکلیف تان مشخص است: پول هایتان را جمع می کنید و یک مک بوک ایر می خرید! اما اگر کاربر ویندوز باشید در دنیای لپ تاپ های باریک و سبک انتخاب های نسبتا زیادی وجود دارد اما واقعیت این است که بیشتر آنها دلچسب و راضی کننده به حساب نمی آیند. نارنجی خوان ها پیش از این با شش جایگزین مناسب ویندوزی برای مکبوک ایرآشنا شده اند.



ادامه مطلب...

آیفون ۴ به نمایشگر اش با 326ppi می نازد و البته ابتدای امسال بود که توشیبا با ارایه یک نمایشگر 367ppi چهار اینچی، نشان داد که جا برای پیشرفت در تراکم پیکسل ها هنوز زیاد است. امروز هم این شرکت نمایشگری ۶ اینچی نشان مان داد که تراکم پیکسلی خارق العاده 498ppi دارد و رزولوشنی معادل 2560 در 1600 را در اختیار شما قرار می دهد. چیزی که به گفته این شرکت فراتر از میزانی است که برای دیدن تصویر واقعی نیاز دارید...

 



ادامه مطلب...
Farid dadashi شنبه 30 مهر 1390برچسب:,


ویندوز 8 را بیشتر بشناسید!

(قسمت دوم)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 


مدتی است که خبر ارائه نسخه پیش‌نمایش Windows 8 برای توسعه‌دهندگان (Windows Developer Preview)، خبرهای دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است. یقینا شما دوستان نیز خبرهایی را در این رابطه مطالعه کرده‌اید. در این مقاله که برگرفته از سایت وبلاگینا است قصد داریم تجربه عملی را از نصب و استفاده از نسخه پیش نمایش این سیستم‌عامل به قلم تحریر درآوریم و از زاویه‌ای دیگر به این سیستم‌عامل نگاهی داشته باشیم.

توجه :همانطور که اشاره شد نسخه منتشر شده Windows 8 ویژه توسعه‌دهندگان است که نسخه ای که قابل استفاده برای عموم باشد به زودی از سوی مایکروسافت منتشر خواهد شد. منتظر باشید ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


ویندوز پا به مرزهای جدیدی می‌گذارد

تا چندی پیش بسیاری از کارشناسان فناوری اطلاعات، مایکروسافت را بدلیل عدم ورود به دنیای تبلت‌ها سرزنش می‌کردند و اعتقاد داشتند مایکروسافت در این بازی از سایر رقبای خود جا مانده است. انتشار نسخه پیش‌نمایش ویندوز 8، بازی را کاملا به نفع مایکروسافت تغییر داد. با بررسی عملی این نسخه می‌توان دریافت که مایکروسافت در طی این مدت بیکار ننشسته و تغییرات گسترده‌ای را در سیستم‌عامل خود اعمال کرده است. به نظر می‌رسد مایکروسافت بدنبال فتح بازار تبلت‌ها است و بیشتر تغییرات جدید اعمال شده در این سیستم‌عامل نیز در راستای سازگاری بی نقص آن با تبلت‌ها صورت گرفته است.

 



ادامه مطلب...
Farid dadashi جمعه 29 مهر 1390برچسب:,

می خواهید بدانید پردازشگرهای تلفن های موبایل و تبلت ها به کدام سو حرکت می کنند؟ با Cortex-A7 طراحی جدید شرکت ای آر ام آشنا شوید. شاید در ابتدا مشخصات فنی آنقدرها هم جذاب به نظر نیاید اما خیلی هم نباید عجله کنید. برای شروع بد نیست بدانید این پردازشگر جدید بر پایه معماری ۲۸ نانومتری طراحی شده است که سبب می شود ۵ برابر نسبت به نسل فعلی یعنی Cortex-A8 کوچکتر و بهینه تر باشد.

در کنار آن پردازشگرهای سری جدید آنقدر ارزان تر تمام خواهد شد که می توانیم آنها را روی تلفن های ارزان قیمت زیر ۱۰۰ دلار هم ببینیم. بنابراین تا دو سه سال آینده منتظر باشید که تلفن ها ارزان بازار از لپ تاپ فعلی تان پردازشگرهای بهتری داشته باشند!

هنوز تمام نشده شاید مهمترین خصوصیت پردازشگر جدید این باشد که می تواند با پردازشگرهای دیگر مانند Cortex-A15 به صورت ترکیبی و روی یک چیپ کارکند. بنابراین روی تلفن ها و تبلت های قدرتمند آینده می توان بین هسته های کاملا متفاوتی، بسته به نیاز جابجا شد. شرکت ARM نام این مدل محاسباتی جدید اش را Big.LITTLE گذاشته است. (جابجا شدن بین هسته پرسرعت و کم سرعت برای مصرف بهینه انرژی)

حالا سیستم عامل تلفن شما تصمیم می گیرد که برای انجام هر کاری از کدام هسته پردازشگر اش استفاده کند. البته مشابه این تفکر را پیش از این در پردازشگرهای تگرا ۳ شرکت انویدیا هم دیده ایم. بنابراین می توانیم انتظار طول عمر باطری فوق العاده را هم داشته باشیم.

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد